måndag 24 maj 2010

Sommaren närmar sig


Kom hem idag efter ett "marathon" pass på jobbet. Konstaterade idag, att jag har jobbat ihop 130 stämpeltimmar, vilket är rätt mycket vid närmare eftertanke, får nog börja lugna ner mig lite nu, vilket också kommer att ske.

Det här passet på jobbet var faktiskt skoj, hade turen att få jobba med Torgny Melins, vilket var en upplevelse och många goa skratt som förlänger livet. Vilka härliga "gubbar" och vilken spelglädje och charm dom har! Dom vill jag gärna jobba med fler gånger!

Annars har det bestått av mycket jobb, men fördelen med jobbet är att jag får har det roligt på jobbet alla dagar, det är det som gör att man hittar orken och energin och det ger mig oerhört mycket. Har också varit på medarbetarsamtal med min förman under passet. Tror nog att det var första gången jag var på medarbetarsamtal och då har jag varit arbetsförd i 11 år snart! Medarbetarsamtalet var ett riktigt lyft och det gav mig ännu mera "kickar" för jobbet faktiskt.

Nu har jag just kommet hem från en kvällspromenad och vilken skön temperatur det är på utsidan, helt underbart. Den här årstiden tycker jag är den bästa på hela året, våren och sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar