söndag 2 maj 2010

En kvällspromenad fick avsluta denna söndag

Hade turen, Camilla hörde av sig på facebook och undrade om jag inte skulle följa med på en kvällspromenix med vovvarna hennes och jag nappade naturligtvis på den idén direkt. Var inte så mycket folk i rörelse, dock såg vi en polisman skruva bort nummerbrickorna på en bil, så det känns skönt att man ser dem jobba, då vet man att skattepengarna används väl!

Idag tog jag tillfället i akt och besökte äventyrsgolfen för första gången i mitt liv och det i sällskap med Nika. En härlig fika fick vi tillsammans och en massa gamla minnen avhandlade, härliga minnen från den tiden när vi jobbade tillsammans på stadshotellet med guldkant.....

Nu borde jag egentligen packa väskan inför morgondagen, då ännu en arbetsvecka ska avverkas, ska bli skoj.

Nä go vänner, jag tar väl och avrundar denna blogg på ett sedvanligt och traditionellt sätt. Puss och kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar