fredag 28 maj 2010

Ny dag med nya möjligheter

Vädret är inte på topp idag, dock har man lovat att det ska komma lite sol idag, återstår att se om det blir det eller inte. Igår hade jag massor med planer för den här dagen, ska försöka infria en del av planerna tror jag. Borde kanske gå till frissan och tunna ur frisyren lite grann. Har ett stort bekymmer med mitt hår, fast det inte blir så långt, så blir det för så förbenat tjockt, vilket är jobbigt och dessutom är jag självlockig vilket gör det ännu jobbigare. Har aldrig gillat mitt hår, däremot har tanterna avgudat mitt hår sen jag var liten kille. Varför är det alltid så, det andra gillar avskyr man oftast själv, särskilt då det gäller hår. Egentligen skulle jag vilja hitta nåt nytt till frisyr, men hur ska man veta vad som passar till en själv? Det där tycker jag är jätte svårt.

Idag ska jag och köpa en skjorta som jag fastnade för igår när jag var till en butik och kikade, en riktigt sådär sommarfräsch skjorta som jag bara blev så glad när jag såg direkt.

Sen borde jag packa väskan inför jobbvecka igen. Och denna gång så ska det packas ner lite träningskläder också, för nu ska det börja göras nåt åt dom där extra kilona man har dragit på sig. Jag vet, många tar sommaruppehåll med träningen, men jag har fått blodad tand och vill göra något åt detta. Har också tittat lite på vad man inte bör äta och ska väl försöka hålla mig till det också, håller tummarna för mig själv.

Kära vänner, ska ta mig till duschen en sväng och tvätta upp mig lite, ses vi kanske på stan? Om så är fallet, kan ni väl ropa ett litet hej iallafall! I eftermiddag kan ni alltid se och höra mig på STEEL FM.

Ha det bra, puss och kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar