onsdag 26 maj 2010

Onsdag

Inatt har jag sovit dåligt, fick inte sömn, låg vaken ända till 3... Pust, men när jag väl fick sömn, så sov jag som en stock istället. Idag är det Onsdag och dags för mig att bege mig till Steel fm studion. Känns som jätte länge sen jag var där nu, är väl en 3 veckor sen minst, så det ska bli skoj igen att få komma dit och va tillsammans med Er alla lyssnare.

Sitter just nu och dricker morgonkaffe. Just de, kikade en sväng på Eurovisionen igår..... några låtar fick mig verkligen att rysa, bl.a. Belgien, vilken röst den killen hade, helt underbart. Finland gick det ju inget vidare för, tror att en orsak kan vara att de sjöng på sitt modersmål, tror att det skulle ha gått bättre ifall de sjöng på engelska.

Har förresten nu börjat äta enligt GI metoden, skall testa på det en sväng och se om det ger något resultat, naturligtvis måste man röra på sig också, så det är en kombination av allt nu som gäller. Vi ska se var det slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar