måndag 28 september 2009

Små grusig i ögonen idag

Man känner av resan till New York idag, trött som tusan, men kan nog inte sova riktigt ändå. Idag är man åter på jobb på Rosella, har gått relativt bra trots allt, var och vilade en timme på kvällskvisten, vilket var riktigt skönt.

Nu ska jag så småningom bege mig ut i mörkret på en promenix tillsammans med min "mor ombord" Raili. En helt otroligt gullig och mysig vän! Sen ska jag försöka krypa ner under täcket i hytten, dock hamnar jag att sova ensam.... hjälp, kommer att va jätte tomt och kallt, hoppas att jag inte kommer att få sova trots allt fast man inte har den där varma goa kärleken bredvid att hålla om när nattens mörker känns som tyngst och jobbigast.

Gott folk, imorgon är det en ny dag, då blir det nya utmaningar förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar