torsdag 24 september 2009

Broadway - here we come



Idag har vi varit och sett musikal mina damer och herrar! Shrek - the musical! Woow, jag är helt såld av upplevelsen! Det var helt fantastiskt underbart att uppleva! Jag har nog aldrig sett något liknande hemma hos oss i norden! Nej, där ligger vi i le! Scenmässigt och skådespelarmässigt var det helt fantastiskt! Nu vill jag bara se mera av musikalernas värld här i New York!

Vi har också hunnit med lite shopping idag, Jimmy hann in till sminkbutiken och inhandlat lite nytt till sin låda och så var vi till Toys´R Us och shoppade lite presenter till Minna. Vet ni, eller egentligen har ni kanske hört talas om det, men inte riktigt förstått det, men jag har förstått det nu - Amerikanarna har storhetsvansinne. Dom ska ha största butikerna, största fetaste bilarna m.m. Inne på Toys´R Us fanns det en fullstort parisehjul! Ja, det är sant! Helt fantastiskt!

2 kommentarer:

  1. Du tog dig väl en tur i pariserhjulet förstår jag... ;o)

    SvaraRadera
  2. EEEEverything is bigger in America :o) Ask Jykä&Dankka ;o)

    SvaraRadera