torsdag 17 september 2009

Nu är det dags

Det är torsdag kväll, jag kom precis hem från mitt arbetspass ombord på m/s Rosella! Haft en störtskön vecka igen med härliga kollegor m.m.
Nu ska här ätas lite kvällsmat, för jag är störthungrig, missade hela middagen idag på jobbet, vet inte riktigt vad som hände! Sen ska här börja packas lite smått för att imorgon åker vi iväg till Sverige för att på Lördag bege oss iväg mot New York! Jocke ska vikarie för mig under nästa vecka. En hel vecka over there, ska bli hur kul som helst. Men det är en del att fixa innan man är där, det ska packas, det ska röjas, jag ska hinna iväg på studiofotgrafering imorgon m.m. Pust, men vem bryr sig om det är lite jobbigt just nu, på lördag kan jag ta det lungt 8 timmar på flyget istället! Frågan är, vad ska man ta med sig på flyget - en bok kanske?!?

Gott folk, ni får ha det så himla bra här på holmen nu eller var ni nu befinner er.

Kram på er, nu ska här semestras tillsammans med kärleken i livet - ja just det, Jimmy!

1 kommentar:

  1. Du behöver inte ta med dig nåt.. Du har ju mig på flyget! Det ska bli jättemysigt att sticka iväg med dig!
    Puss

    SvaraRadera