onsdag 16 september 2009

Jag är lessen

Jag har misskött mig med mitt bloggande, såg att senast jag skrev ett inlägg här, var 25 augusti, hur länge som helst sen, måste skärpa upp mig, det här går inte längre.

Jag har börjat mitt nya jobb, japp, som programledare på m/s Rosella! Hur kul som helst och det skönaste av allt är att få jobba med mina kollegor här ombord! Slänger in en bild på mig här från båten, som min ena chef tog förra veckan, bilden kommer ikväll!

Annars har livet varit fullt upp skulle jag vilja påstå. Jag trodde att när man började jobba måndag-torsdag varje vecka, så skulle man få hur mycket tid som helst över för annat, när man är ledig på helgerna, men det har inte riktigt blivit så ännu. Har ju bl.a. varit på turné med Pippi Långstrump till Ekenäs och det var hur skoj som helst, nästan 600 pers som var och tittade på oss! Woow säger jag bara! Nästa turné blir i oktober, då vi ska till Pargas och spela upp pjäsen.

Just nu sitter jag på båten och har en liten paus medans vi ligger inne i Kappis, men snart är den slut, då återgår vi till arbetet igen!

Gott folk, jag lovar, ska skärpa mig med bloggandet, ni ska absolut få bättre uppdateringar från mig!

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN säger jag bara...som jag har väntat på att du ska skriva nåt! Har t.om varit in flera ggr/dag och tittat IFALL du skulle ha skrivit nåt. Men blivit lika besviken varje gång... =( Jag har ju t.om varit flitigare med mitt bloggande... ;) Kram

    SvaraRadera