onsdag 23 september 2009

Poliser överallt

Igår när man vandrade på New Yorks gator, slog det mig, att jag nog aldrig sett så mycket poliser samtidigt som jag såg igår. I varje gathörn stod dom och dirigerade trafiken - Åland - där ligger vi efter. Sen konstatera jag ganska snabbt att det berodde på fint besök i staden, naturligtvis tackade vi för det - ja, det var tydligen nån snubbe till i stan på besök, nån som heter Barack Obama..... :)

Idag har vi varit och sett på Martha Stewart inspelning. Jag blev helt faschinerad av studion och inspelningen, var fantastiskt och fina grejer fick vi med oss också. Brooklyn Bridge hann vi med och se, så passerade vi även Wall Street en sväng. Har också varit in i ett enormt varuhus, som slår allt - fy tusan va prylar dom hade där och där hade man även börjat med julförsäljningen!!!! Ni ska få se bilder sen.

Nej, nu blir det lite vila, sen iväg till Rockefeller center och se New York by night!

Ha det bäst (ja, ni sover nog nu, för hos er är klockan 01:12)

1 kommentar:

  1. ååååååååååååååååååh ja vill åxå till NY igen!!!! tips: NY aquarium nere vid Coney Island :o)

    SvaraRadera