torsdag 30 april 2009

Vilken vecka


det har varit. Full späckat schema och fort har det rusat iväg. Imorgon är det redan 1 maj. Den här veckan har jag varit på livbåtsmanskurs i dagarna tre och lärt mig massor om mycket och skoj har det varit, men tungt! Bl.a. åkte vi denna frifallsbåt!

Ikväll ska vi fira valborg och det gör man väl ändå bäst genom att arbeta, visst är det så?

Nu har jag 7 dagar kvar efter denna arbetsdag, sen är jag ledig!

Gott folk, ha en riktigt skön kväll och ni kan väl ändå egna en liten tanke åt mig när ni sitter där vid "lägerelden" och grillar korv, sjunger allsång m.m.


Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Du jobbar bara du tror jag... Men jag ska tänka på dig ikväll när vi sitter på min altan i solen och grillar, äter/dricker gott! Kan dricka lite för dig oxå. =) Trevlig Valborg killen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för det! Det värmer in i själen! :)

    SvaraRadera