torsdag 23 april 2009

Klar att dra

Uppstigen, uppsjungen, nyduschad, nyrakad, påklädd, väskan packad, gitarren nerplockad, plånbok och telefon nedstoppad i jackan, ja, då är jag väl klar att åka iväg, ut på de sju vilda haven..... kanske var att ta i lite, men ut på Rosella för jobb iallfall, det stämmer bra det.
Tycker ni att nätterna kan kännas lite korta ibland? Jag upplever det lite hela tiden, känns som att någon liten filur, står där och drar fram klockan någon timme, för att rent ut sagt jävlas med mig och pina mig, så jag inte ska få sova så där många timmar som jag egentligen hade hoppats på.
Humöret är trots allt på topp just nu, nu ska jag bara ta och stänga ner den här datorn, packa ner den i väskan och så, kikade jag just ut genom fönstret, så jag upptäckte att jag även måste skrapa rutan innan jag åker iväg.... va e detta - Sommar kom hit nu!

Hej svejs på er!

1 kommentar:

  1. Kom du ihåg knäckebrödet då? =P Nätterna är alltid för korta, är ju alltid skittrött varje morgon då klockan ringer. Jag håller med dig att det måste vara nån som vrider fram klockan om nätterna, eller om det skulle vara så att man måste börja krypa till kojs tidigare om kvällarna och inte sitta upp å uggla till halv 12 om kvällarna. ;o) Och var fasen är sommaren någonstans, vill faktiskt sluta skrapa rutor om mornarna! Ha d så bra på Rosella. Kramar

    SvaraRadera