onsdag 15 april 2009

Kommer inte att va med

på Bentes i sommar! Många har frågat mig, så tänkte att det är lika bra att få det sagt den här vägen nu då. Jag kommer naturligtvis att sakna Bentes, men har bestämt mig och beslutet står fast vad gäller det.

Däremot, har jag flera hjärn på uppvärmning med olika mindre projekt inför sommaren och jag lovar Er, det kommer att bli riktigt skoj och bra! Håll utkik, kommer att berätta mera om det när tiden är rätt, just nu är det lite små hemliga saker och då måste man va tyst.

Igår var jag en tripp till Stockholm och rensade hjärnan. Man behöver det ibland och det var inget som var planerat, utan jag bestämde mig på måndag kväll vid 23-tiden att imorgon drar jag iväg. Strosade runt i stockholm, kikade på folk, shoppade lite grann (mer än va jag hade tänkt....). Såg lite kändisar och sprang på Fredrick Federley vid riksdagen. En mycket trevlig herreman. Vet ni vem det är? Inte, då kan ni se här

Nej, nu ska jag återgå till att göra nåt bra, kanske nåt gott för samhället, eller kanske nåt gott för någon nära vän.


Ni får ha det bra så länge. Stor kram till Er alla!

2 kommentarer:

  1. Va? Inget bentes för dig? nämen nej..! Nu vart jag ju nästan lite besviken. Vad är en sommar utan att få skratta åt dig på bentes? ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, tack Sanni! Det värmde att höra, men så är det, men håll ögonen uppe, kanske dyker upp på nån scen nära dig iallfall! Kram

    SvaraRadera