onsdag 8 april 2009

bloggtime

Precis, äntligen, nu måste jag smörja upp mina fingrar och slänga in några rader här i min blogg igen, var några dagar sen sist, orsak, kroknade lite i lördags, har gått på finrexin och ibuxin - en jäkligt god drink, men nu hoppas jag snart på att det håller på ger med sig, snoren rinner och vettet (om jag har haft nåt alltså) försvinner.
Har varit ut på sjön och jobbat några dagar, närmare bestämt lördag till måndag, sen har jag inte orkat göra nåt kreativt förutom att ligga i soffan och uggla på tv´n (härlig sysselsättning.... eller not).
Idag har jag fått lite diskat iallfall, vilket var ett nödvändigt ont. Måste försöka ta mig till nån butik så småningom och handla lite mat också, man kan ju inte leva på bara kaffe.....

Nej, ha det gött vänner, så hörs vi, eller kanske rent ut sagt ses!

3 kommentarer:

  1. glad påsk, hoppas du får många ägg!! jag blir tvungen att ställa in mina Ålandsplaner så ja sitter här i Borgå å värper hela helgen... najs! :-/

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kryar på dig... Kanske vi ses under påsken, det beror på om du tänker jobba eller annars vara på Arken i helgen? Jag ska dit på lördag iaf... =) Kanske vi ses... Kram

    SvaraRadera