torsdag 23 april 2009

Nice

Fy fan (jag vet, det är fult och svära och beror ofta på dåligt ordförråd, men kan inte låta bli i det här fallet) vilken helt fantastiskt dag det har varit idag, hur kul som helst! Körde visor med inslag av lite allsång idag på dagen och woow! Ni förstår inte hur kul det var när man får den respons som man får. Sedan hade vi artistuppträdande av Mats Paulsson, vilken härlig man, tänka sig, 71 år och så pigg, glad och bara för bra!
Nu sitter man här, på däck 6, surfar lite på nätet, ser sig om vad som hänt i världen och konstaterar, att jag bara älskar mitt jobb som kryssningsvärd!
Träffade Tomas ikväll också och fick chansen att prata av mig med honom, väldigt uppskattat, en härlig kille, varm go och bara för mysig!

Nej, om man skulle sluta tycka att allt är så bra nu, och kanske gå till hytten och krypa ner under täcket och se på nån film. Lite tråkigt bara, måste ligga där ensam!?! Ingen som vill göra mig sällskap? Ring mig isåfall!

Kram på Er alla!

2 kommentarer:

  1. Jag kan komma och göra dig sällskap om du vill? ;o) Kram

    SvaraRadera
  2. låter som en rätt skoj jobb det där :)

    SvaraRadera