tisdag 18 oktober 2011

Uppskattning för det arbete man gör

Det fick jag idag. Stod utanför Viking Lines kontor på Storagatan och pratade med Loffe om några framtida projekt. Då kommer en herreman, bosatt på Åland och tar mig näst intill i hand och tackar mig för en grymt bra jobb och underhållning sist han åkte med båten! Tack säger jag, det värmer mitt hjärta!

Att bjuda på sig själv och få uppskattning för det man gör, det är det som ger en extra energi i tillvaron.



Nu har jag varit och hämtat ut mina biljetter för stundande resan som ska göras. Imorgon åker jag iväg med Rosella och lämnar Åland för några dagar. Ser fram emot denna resa, få komma bort och umgås med 2 goa vänner och koppla av!

Ikväll känner man av höstrusket utanför, brrrrr, kallt som sjutton och regnar gör det dessutom.

1 kommentar:

  1. Ska du resa långt bort? :) Håller med dig, det är riktigt höstrusk nu...tur att man får vara inomhus å mysa under filten!

    SvaraRadera