onsdag 12 oktober 2011

En bra dag

Det har det varit idag, visserligen lite svårt att sova inatt igen, tror tametusan att fullmånen spelar ett spratt med mig, får hålla tummarna att det inte är fullmåne inatt igen!

Idag bokade jag tid till frisören! Ja, det var länge sen jag bokade en tid, har den senaste tiden gått till samma salong som har drop in, men, för ca 2 veckor sedan, blev jag erbjuden inför Cancergalan att komma till salongen Saxess för styling inför galan. Sagt och gjort och jag blev helt nöjd. Så nu bestämde jag mig, att det är dags för en förändring, så jag bokade tid dit inkommande tisdag! Ska bli spännande, dom ska helt och hållet få fria händer!

Träffade även Jeanette Gunnars på stan idag, var skoj, var ett tag sen man såg henne! Lånade ut mitt stativ till min kamera, så nu antar jag att det har byggts upp en hemmastudio hemma hos dem och fotografering för fulla muggar!

Nu sitter jag uppkrupen i mitt lilla hörn här i soffan, inlindad i täcket och myser! Känns som det är höst ute nu på riktigt, lite små mysigt!

Ha en bra kväll och Ni, puss och kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar