tisdag 18 oktober 2011

Härlig befattning

I somras hade jag nöjet att få lära känna en grymt duktig kille med en lovande framtid framför sig inom den magiska värden, nämligen Daniel Kane. Jag är jätte tacksam att jag fick chansen att jobba med honom och att vi idag har en så pass god vänskap med varandra. Kanske någon av Er såg hans show ombord på Rosella i somras?
 Ikväll lanserade han sin nya hemsida där undertecknad fått äran att ha ett utlåtande med om honom och döm av min förvåning, jag brast ut i skratt när jag fick se min nya befattning.
Här följer ett urklipp från hemsidan och notera min befattning!


För att förtydliga, är det tydligen rättat nu på hans sida till rätt befattning, men håll med om att det var lite kul! Kanske vi snart får se honom här på Åland med sin show?!?

1 kommentar:

  1. Kyssningsvärd riktigt...nu tror jag att det är nåt du inte har berättat Putte! ;) Hi hi hi...

    SvaraRadera