måndag 17 oktober 2011

Vardagen tillbaka

Valet är över och folket har sagt sitt. Tack alla för det stöd ni givit mig, jag jätte glad och gratulerar samtliga som kom in i lagtinget! Blir en spännande tid framöver och även till alla som kom i respektive kommuns fullmäktige - gratulerar! Utmanande 4 år framför Er alla!

Fick ett leende på läpparna igår kväll, när en väljare hörde av sig till mig med följande kommentar och motivering till att han la sin röst på mig:

"Nå man kan ju ta allt i en smäll och rösta på en homosexuell kulturintresserad sjöman som vill ha in yngre folk i lagtinget"

Nu ska jag snart bege mig iväg på Ålands kulturdelegations möte på landskapsregeringen. Imorgon är det dags för förändring i tillvaron, för då är det dags för undertecknad att bege sig till frisören och skapa en ny frisyr - spännande. Vad det blir har jag ingen aning om i dagsläget, tänkte låta dem få helt fria händer faktiskt. På onsdag beger sig den här sjömannen ut på havet - på kryssning och koppla av i goda vänners lag!

Hoppas att ni får en bra dag och glöm inte bort, ge varandra en kram i vardagen, det behöver vi!

Puss och kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar