onsdag 2 november 2011

Hemma igen, efter en fantastisk vecka!

Hej, det var ett tag sen, men nu är jag hemma igen, efter att jobbat en dag extra, känns skönt! Tror jag har haft en av de bästa veckorna som jag kan minnas på länge! Vad menar jag med det? Jo, det har varit full fart, härliga människor runt omkring mig och veckan har bara rusat iväg!

Den här veckan som gått, köpte jag min kärlek, jag vet det där låter kanske lite suspekt, men jag har gått länge och sneglat på den och nu slog jag till, nämligen en Ipad 2! Den är helt underbar och jag kommer att ha mycket nytta av den i framtiden, det är jag säker på!

Just nu sitter jag här hemma i soffan, sörplar i mig morgonkaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag!

Hoppas ni får en underbar dag, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar