onsdag 9 juli 2014

Jag behöver er hjälp

Hej,
Jag hoppas att detta når dig i tid, jag gjorde en resa till London, Storbritannien och min plånboken blev stulen med mitt internationella pass och mina kreditkort inuti. Ambassaden är villiga att hjälpa mig att ta ett flyg utan mitt pass, jag behöver bara betala för biljetten och hotellräkningarna. Till min förfäran kan jag inte få tillgång till mina fonder utan mitt kreditkort och kontakt med min bank, men de behöver mer tid för att kunna ge mig ett nytt kort. I den här olyckliga situationen tänkte jag fråga om ett avlöningsdagslån som jag kan betala tillbaka så fort som du kommer tillbaka. Jag behöver verkligen vara med på nästa flyg. jag behöver 1600 pund Berätta om Jag kan hjälpa mig genom Western Union eftersom det är det bästa alternativet jag har.
De gav mig ett temporärt pass vid ambassaden så det är inget problem, om du har pengar kan du skicka dem via den västra unionens kontor och inom 20 minuter borde de vara framme. Jag kan skicka detaljerna för hur fonderna kan skickas till mig.
Jag ser fram emot ditt svar.


Med vänlig hälsning
Patrik Häggblom


--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Patrik "Putte" Häggblom
Uppgårdsvägen 2
AX-22100 MARIEHAMN
+358 (0)400 571 417

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar