lördag 3 april 2010

Påskfirandet


firas relativt lugnt hos mig. Riktigt skönt faktiskt. Lite vin på kvällarna, mysfaktor som är hög..... Visst kunde man ha sällskap, då hade mysfaktorn blivit ännu högre.

Funderar på vad jag ska laga till middag idag, borde åka till butiken en sväng och handla känner jag.... Kanske jag skulle köpa lite påskliljor på samma gång, för att piffa upp tillvaron här hemma en sväng.... Har lite svårt med blommor annars, dom trivs inte i mitt sällskap. Kanske borde satsa på plastblommor istället..... :)

Vänner, jag ska fixa mig lite, så åker jag till butiken och handlar och ser vad jag hittar på. Vi hörs. Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej Putte!
    Ett stort grattis till tjänsten som kryssningsvärd på Rosella! Du är som klippt och skuren för det! =)
    Tack själv för en riktigt trevlig helg på Åland och vi syns ju till höst igen! =)
    Önskar dig en Glad Påsk!

    Mvh Peder, Janders

    SvaraRadera
  2. Hejsan Peder!

    Tackar! Det känns jätte bra. Hoppas påsken varit bra för Er med, ni kanske har varit ute och förgyllt någon dansbana?!?

    SvaraRadera
  3. Nej, inget förgyllande av någon dansbana i påsk.. Jag i dagarna hemkommen från Thailand och Matte i fjällen så det har varit en spelfri påsk med god mat och godis i stället. =)

    Ha d gott så hörs vi!

    Mvh Peder

    SvaraRadera
  4. Hej

    ja mysfaktor är ju inte bara en parnter att mysa med utan allt runt omkring en. Miljön, maten och välmåendet oavsett om man är själv eller många....men va fin sida du har. kolla gärna min och skriv GÄRNA vad du gillar den

    SvaraRadera