onsdag 28 april 2010

Härliga vår

Fy sjutton va det är härligt när det blir vår och vädret blir toppen. Man vill bara njuta av varje sekund man har möjlighet till.
Igår kom jag hem från mitt ordinarie arbete, var riktigt skönt, med tanke på dagens väder och allting. Idag ska jag bege mig till stan, dels för att frisera upp huvudet som känns som en vildvuxen skog just nu och dels för att se om jag skulle hitta ett par nya arbetsskor till mig.
Jag kommer också att vara på radion idag, nu känns det som en evighet sen sist jag var där, så det ska bli skoj faktiskt. Det var riktigt trevligt, för senaste helg hade jag fördelen att stifta bekantskap med en herreman som heter Kent som också sände radio när han inte var ute på gig med bandet sitt.

Nu har mitt morgonkaffe puttrat färdigt, vilket betyder att det blir mitt startskott för dagen, morgonkaffe och cigg ute på balkongen, kan det bli bättre.... tveksamt.

Vänner och kanske ovänner (ifall ni nu läser min blogg) ha en bra dag, så hörs vi från klockan 15 idag på STEEL FM

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Kaffe kan väl va bra, men den där ciggen sku du ju kunna lämna bort! Äsch, nu missade jag ju dig totalt ida när du va på Steel! Hmm, ska du va där nåt igen? Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Cica

    På fredag igen kan du höra min ljuva stämma i steel fm, klockan 15-17 är jag på plats!

    SvaraRadera