söndag 18 april 2010

Nyss hemkommen

Steg precis av m/s Gabriella, två helt fantastiska dagar har det varit i Helsingfors.
Jag tror jag är kär i Helsingfors! Satt idag på ett fik och tänkte, att om jag lämnar Åland och skall flytta, så tror jag det blir Helsingfors före Stockholm. Det är inte alls samma mentalitet i Helsingfors som i Stockholm, dessutom upplever jag Stockholm som mycket mera stressande. Hm.... kanske man skulle fundera på detta lite....

Nu borde man försöka få tag på sömnen igen och sova, men det är lättare sagt än gjort, då man sovit relativt gott i hytten ikväll. TR - jag saknar ditt sällskap ska du veta!

Kram på Er alla!

2 kommentarer:

  1. mimmulimia.ratata.fi18 april 2010 kl. 09:16

    Visst e d en härlig stad :D Kom hit bara! Ska ja hjälpa flytta??

    SvaraRadera
  2. TR? Har du hittat nån ny kärlek igen nu?? =p

    SvaraRadera