torsdag 1 april 2010

Janders blogg


Kikade in på dansbandet Janders blogg och ser att man fastnat på bild.... Detta band kära vänner är grymt duktiga och trevliga. Den helgen dom var med mig hade vi så fruktansvärt kul, var upp och rev av några bitar tillsammans med dem på lördagen också, vilket var riktigt kul. Bandet kommer från Umeå, så man kan säga att dom är riktiga norrlänningar.

Idag ska jag åka och fika med en kompis på stan, ska bli trevligt. Vädret är sådär utanför, det ser varmt och skönt ut, dock kunde solen få kika fram bakom den gråa himlen, men huvudsaken är att snön försvinner, det gör mig riktigt glad.

Det är påsk nu, trevligt. Vi hade en diskussion på jobbet i veckan, eller ja, vi och vi, men två tjejer från info hade en fundering, på hur dom skulle hållas på kvasten när de skulle åka till blåkulla. De menade att kvasten är så smal.... Jag sa åt dem, att bara att sticka kvasten mellan skinkorna, så kommer det nog att gå bra. Vi får se efter påsk om dom kom iväg eller inte..... :)

Slänger in en bild som jag plockade från Janders blogg, bilden är från studiebesöket uppe på kommandobryggan under ledning av styrman Mattsson.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar