fredag 1 oktober 2010

Full fart

Halloj där ute i cybervärlden!

Då är man tillbaka hit, har varit mycket nu på sista tiden. Igår var jag bl.a. till ett härligt höstliknande Helsingfors på arbetsmöte, mycket trevligt att träffa kollegor från andra fartyg. Hann också med en sväng på stan och kika, underbart. Jag bara älskar Helsingfors, mycket bättre än Stockholm. Tempo är liksom lägre i Helsingfors och folk är trevliga!

Idag har jag suttit på förberedande möte med Gun-Mari inför morgondagens Cacergala på Arkipelag! Det här är en dag som jag bara känner att JA, jag vill absolut vara med och hjälpa med de insatser jag har möjlighet till. Har till och med tagit ledigt från mitt ordinarie jobb för att genomföra detta. Var ju för första gången konferenciär ifjol med Gun-Mari och fick även nytt förtroende i år att göra detsamma. Det tackar jag ödmjukast för!

Var till posten och hämtade ut mitt HM paket som hade anlänt. Posten önskade bara ha 4,30 euro betalt för paketet. Tycker det känns lite små konstigt om jag ska va ärlig, för i min beställning fanns: 1 st t-shirt, 1 st långärmad sticktröja, 1 par jeans, 1 par skor och så en riktigt snygg och skön vinterjacka! Liknande affärer gör jag gärna om!

Nej go vänner, nu ska här förberedas lite och fixas så att man kommer i stämning, det är ju fredag kväll idag så! Ha det gött på er alla,
puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar