tisdag 19 oktober 2010

Tisdag kväll

vinden viner utanför fönstret, regnet duggar lite lätt ner, det känns på riktigt som höst nu. Så, lika bra att stanna inne ikväll, tända lite ljus och krypa upp i mitt favorithörn i soffan och bara koppla av. Igår var det en trevlig dag på många sätt. Var hem till en kollega och käkade pizza, njöt i deras soffa framför kakelugnen, kikade på tv och lyssnade på eldens sprakande ljud - hur mysigt som helst. Fick en liten present också, slänger in en liten bild på det. Här fick man ett litet resekit, bra att ha när man ska iväg. Detta paket innehöll shaving kit, dental kit, shampoo, hair cinditioner, shower gel och body lotion!

Igår kväll blev det en kvällspromenix på 1,5 timmar med Sussie Holmberg och Carsten Arnold, det var riktigt skönt, sen bjöd de in mig på kaffe till mässen. Tanken var att vi skulle gått ut och gått idag igen, men nja, av vädret att döma så känns det absolut skönare att vara på insidan.

I lördags, var jag på nöjestripp på Eckerö linjen, käkade 3 rätters ala carte vilket var riktigt gott och sen lyssnade jag en stund på underhållningen ombord på vägen hem. Träffade flera gamla arbetskollegor ombord, hur mysigt som helst.

Nej, nu ska jag greppa tag i min te kopp och fortsätta njuta en stund i soffhörnet. Ha det bra, så hörs vi, kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar