torsdag 7 oktober 2010

Semester

Ja, nu har man semester. I somras, när alla andra hade semester, då kändes det lite små tungt att veta, att man bestämde sig i våras för att inte ta ut någon semester alls under sommaren. Sedan knegade man på och skoj hade jag definitivt, härlig kollegor som man fick jobba med, men nu, känns det rätt så skönt att bara kunna ta det lugnt. Man sover så länge som man önskar på morgonen, stiger upp, tar det helt lugnt, kokar lite kaffe och har inget som stressar en överhuvudtaget.

Allt är inte guld och gröna skogar just nu faktiskt, en viss orosmoment vilar inuti mig, försöker att inte tänka så mycket på det, men tankarna kommer lite nu som då. På måndag är det dags för det efterlängtade läkarbesöket!

Igår var jag en hel dag nästans med goaste Eva Pauliina på stan. Fikade, strosade runt, så köpte vi skor också på rea! En skön dag. Idag har inte vädret varit lika fint, har blåst en hel del, varit grått och mulet och nu ikväll startade regnet!

Nej, nu ska jag återigen luta mig tillbaka här i soffan, kika en liten stund på tv. Har tänt ljusen här hemma idag, så det är höstmys som gäller nu!

Kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar