torsdag 23 september 2010

Känner en viss oro i kroppen

Har en viss oro i kroppen, känner lite små tungt. Har ju haft en knöl, som jag från början trodde var en finne, sen började tankarna gå mot vårta, men inget av det stämmer. Nu var jag igår till sjuksyster för att visa upp den, det besöket resulterade i en ny tid till läkare. Dom trodde att läkaren skulle ge mig en remiss tid till sjukhuset för operation - alltså skära bort den. När jag kom hem från det besöket, började mina tankar fundera på vad detta kunde vara. Sjuksystern kunde inte ge mig något svar direkt, utan ville lämna det till läkaren.
Började fundera i banorna på eventuell malignt melanom
Jag är ju ingen läkare som kan botanisera bland sjukdomsfall och symptomer. Inget är ju fastställt ännu, men vad jag kunde förstå, så lär det vara ett litet ingrepp bara, så ska det vara över. Håller tummarna att det går vägen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar