onsdag 8 september 2010

Förstår mig inte på vissa

Jag har fått min bild bekräftad av en viss person idag, en viss person som haft inflytande i det åländska samhället en längre tid, en person som ofta varit kontroversiell, men idag, gav hon tyvärr ingen vidare bild av sig själv. Jag trodde att denna person hade "mål" i sin mun och kunde formulera svar som hette duga, men nä, jag blev uppriktigt sagt förvånad över denne persons svaghet i att kunna ge svar på frågor och ett beteende som jag kände igen från tiden då man gick i grundskolan. Att kasta smuts i form av verbala ord på folk trodde jag inte tillhörde vardagen för en sådan person i den ställningen.
Nå, trots det, är jag nöjd med det som denna kväll kom fram till iallafall, men en sak är säker, personen sjönk långt ner på personer jag haft respekt för förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar