torsdag 1 oktober 2009

Vänner

Det är nåt man inte kan få för mycket av och riktiga vänner, dom ska man vårda ömt. Där har jag nog lite slarvat en del på senare tid. Många av mina barndomsvänner har jag inte haft kontakt med på evigheter, någon tog säkerligen avstånd från mig då jag kom ut som homosexuell, medans andra har man bara vuxit ifrån.

En vän, som jag umgicks otroligt mycket med när jag var några yngre än va jag är idag och bodde i Geta, har jag inte haft kontakt med på ett tag, men så blev vi vänner på facebook och började tjattra med varandra och pratade om att vi borde ses och ta en fika m.m. Men oftast är det så att tider flyr sin väg. Men nu, nu har vi bestämt oss för att vi ska träffas, hur mysigt och kul som helst och dessutom skulle hon bjuda mig på middag! Tack gumman för det! Jag längtar redan, det är en vän som man kan prata allt med, så skönt. Ojoj, va vi diskuterade våra problem, världsproblem och hade mycket skoj för oss förr i tiden! Kanske vi borde återinföra det igen!

1 kommentar:

  1. Den där 3 rätters middan kvarstår nog ännu bara så du vet... ;) Men ja undrar nog när du riktigt tänker ta dig tid? Givetvis är Jimmy oxå välkommen, om han vill! Du kan ju fundera på saken iaf! Kram

    SvaraRadera