fredag 30 oktober 2009

Så starka ord från mamma

Den här konversationen hade jag med mamma på facebook idag och jag lovar, tårarna flödade ur mig!

20:03
Majvor

du måste låta livet gå vidare,fast det kan kännas tungt

20:05Patrik

Livet går vidare

20:05Majvor

ja det måste det göra <3<3

20:05Patrik

fast det kanske inte känns så ibland

älskar dig mamma

20:06Majvor

ÄLSKAR DEJ OXSÅ <3<3

20:07Majvor

det mesta ordnar sej bara man ger det tid

20:07Patrik

ja, men det gör ont

20:08Majvor

jag förstår det men alla sår läker med tiden,du måste ge det tid

20:16Patrik

usch, nu börjar jag gråta

20:16Majvor

det kan va skönt att gråta det brukar lätta sen kram

3 kommentarer:

  1. Åååh, vad skulle man göra utan sin mamma? Troligtvis ingenting... ;) Kram

    SvaraRadera
  2. guuud va ljuvligt att du kan diskutera sånt där med din mamma!
    och vet du vad, människan är skapt så att vi kan hantera bakslag som dessa.jag lovar, det BLIR faktiskt bättre med tiden. du har SÅ mycket annat att leva för, fokusera på dom sakerna :o)
    puss kram eller kom till Borgå på en mini-semester ;o)
    upp med hakorna!

    SvaraRadera
  3. Vännen min. Jag tänker på dig! Kramar från Pyret

    SvaraRadera