söndag 4 oktober 2009

Jag håller vad jag lovar

Nu är jag hemkommen från Cancergalan, det gick riktigt bra, fast det kändes inte riktigt bra för min del, var nåt som fanns där i mina tankar hela kvällen, svårt att släppa det. Många tack ska jag passa på att rikta till Er som kom och kramade om mig under kvällen och jag var ärlig mot alla och sa som det var.

Jag lovade i tidigare inlägg att återkomma till vad som hände och det ska jag göra, jag lovar, men mina ögon är så trötta och sjuka just nu, så jag orkar inte skriva ihop det, men lovar att jag imorgon återkommer till det. Förlåt om ni har fått vänta och jag känner att jag vill här klargöra det själv också, för att inte missförstånd och rykten ska sätta igång, utan va ärlig mot den person jag älskar och alla jag känner!

Go natt, säger en slagen man nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar