onsdag 5 augusti 2009


Vilken kväll det blev! Hur underbart som helst! Näst sista föreställningen och minst 250 i publiken! Woow säger man bara! Mamma var även och tittade på oss ikväll och om jag känner min mor rätt, så tror jag hon skrattade gott vissa stunder. Min mor brukar ha lätt för att ta till skrattet. Nu återstår det en föreställning kvar innan vi packar ihop väskan och stänger fast för den här säsongen, imorgon kväll är det "Grande finale". Efter föreställningen tänker Petronella Wester bjuda oss på Diggiloo föreställningen på Eckerö Post och Tullhus! Tack säger jag på förhand, underbart, ser jag riktigt fram emot.

Imorgon åker Jimmy ut på sjön och jobbar, ska hoppa in lite extra innan han åker iväg på Lördag till Göteborg för att se på Madonna.

Ikväll har vi haft lite kvällsmys med fika och tv tillsammans. Det händer inte så ofta att vi sitter stilla tillsammans och njuter av stunden, brukar va full fart annars, antingen på den ena eller den andra, men ikväll blev det mys. Hur skönt och ljuvligt som helst, det här ska vi göra oftare!

Gott folk, snart börjar det bli dags att krypa ner under täcket, se om man får kontakt med John Blund och försöka sova gott, för imorgon vankas det hårt arbete på Arkipelag. Ja, där är snart min era slut, efter den här veckan, så går jag på nytt jobb på Rosella! Ska bli spännande, riktigt utmanande jobb som väntar. Mera om det ska jag berätta nån annan gång.

Sov gott på Er alla och dröm sött! Kram

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå på Diggiloo imorn, kanske jag ser skymten av dig! ;o) Kram å go'natt

    SvaraRadera