torsdag 20 augusti 2009

Lite små trött i ögat

Har varit full fart den här dagen. Steg upp relativt tidigt och skjutsade Jimmy till Medimar för läkarbesök. Han blev sjukskriven några dagar till, har fått en släng av fluensa stackarn. Jag är inte avis, när man hör honom hosta och snörvla, tycker synd om gubben.
Sen har det pysslats lite här hemma med diverse vardagssyslor. Tvättat, diskat, lagat lunch och middag, handlat m.m. Minna var hit på kvällen och hälsade på. Glad i hågen, skojade, ritade och busade. Gullungen!

Imorgon bär det iväg till Stockholm för att shoppa arbetskläder till mitt nya jobb. Ska bli skoj, ser fram emot det. På måndag börjar jag min nya tjänst ute till havs.

2 kommentarer:

  1. Det blev Armani förstås, som jag sa:)

    SvaraRadera
  2. Hehe, kanske inte det blev Armani.... men det blev två fulla plastkassar iallafall!

    SvaraRadera