måndag 17 augusti 2009

Problem

Jag har problem, allvarliga problem just nu, jag vet inte hur jag ska ta itu med dem bara.
Jag gick hem idag från jobbet, på ledigt och ska va ledig! Shit, jag förstår inte hur jag ska klara av det, abstinensen kommer ju att börja krypa inom kroppen. Nu ska jag börja leva ett normalt liv faktiskt. Nästa gång jag går på jobb på sjön, så jobbar jag som programvärd och kommer att jobba måndag-torsdag varje vecka, lediga helger alltså! Woow, vet jag inte när jag har haft sånt jobb förut. Har alltid jobbat som en blå dåre. Den här sommaren känns det som jag har varit ledig totalt 6 dagar eller nåt liknande och då menar jag helt ledig! Men nu ska det bli andra bullar!

Har haft lite blogg abstinens den senaste tiden, men har inte haft möjlighet att blogga när jag varit på jobb, tiden har inte räckt till. Just nu känns det som att livet börjar ta sig i rätt vändning för mig. Jag mår bra, har fått ett jobb jag kommer att trivas med, har fått otroligt många härliga kollegor som jag skrattar gott med och kärleken, ja den har jag hittat! Det känns så jäkla bra allting. Jimmy får mig att må bra. Om vi strider?!? Ja, visst händer det ibland att vi har lite olika åsikter om saker och ting, men strider gör vi inte! Jag bara älskar honom!

Nej, nu ska jag avrunda den här inlägget, kommer mera när som helst, så håll utkik! Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Du ska se att du kommer att tycka att det är skönt med lediga helger sen bara du kommer in i det! =) Kram

    SvaraRadera