tisdag 30 december 2008

Smyg spana in kollegorna lite



Steel fm har ju dragit igång tv-sändningen från studion nu. Själv har jag varit dit ännu och kört någon sändning med den nya tekniken, utan det får bli premiär turen för mig nästa vecka. Men lite nervöst känns det, det ska jag inte sticka under stolen med. Varför, ja inte för att man kan se på oss radiopratare, utan för att det har kommit ännu ett mixerbord som man ska hålla koll på. Hjälp, jag som ibland har fullt upp med att hålla koll på det mixerbord vi redan har i studion och som gör det möjligt för Er lyssnare att höra oss! Nå, det ska säkert gå bra, får ta en snabbkurs av Frille någon dag! Slänger in en bild här på min kollega Micke, när han kör sitt förmiddagspass på steelfm.
Gå in på www.steelfm.net där kan ni hänga med både tv och även lyssna!


1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN HAR DU SKAFFAT EN RIKTIG BLOGG! KRAMAR FRÅN MIG OCH HOPPAS ATT DET ORDNAR SIG MED KÄRLEKEN!

    SvaraRadera