måndag 29 december 2008

Kaffe, livets dryck

isst är det så! Utan kaffe, skulle världen stanna upp helt för mig. Tänk att stiga upp en morgon och inte få kaffe?!? Den dagen, tror jag inte att någon skulle vilja träffa mig, jag är helt säker! Jag har just precis bryggt kaffe åt mig, för att få upp värmen lite grann, då jag varit ute i friska luften en sväng och fotograferat med Gunnars! Ja, lite bilder ska jag ta och slänga upp här på min blogg så småningom, bara jag förmår mig att leta upp sladden och föra över bilderna från kameran till datorn. Apropå bilder i datorn, var till Elgiganten en sväng och kikade på extern hårddisk. Vilka priser! De kostar ju nästan 1/3 av vad en dator kostar i dagens läge! Pust! Tänkte att det skulle va bra att han en extern hårddisk, för musik, bilder m.m. men inte till vilket pris som helst! Nej, nej, det går bara inte.
Nu ska jag njuta av en ny bryggd kopp kaffe, sen återkommer jag lite senare med färska bilder!

visst ser det gott ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar