onsdag 31 december 2008

Nyår - sista dagen på detta år!



Va har hänt? Vart gick det här året? Va har jag gjort? När man bläddrade i tidningarna igår, så kunde man konstatera, att som vanligt, så har man sammanställt året i både bilder och texter. Kanske man själv borde ransaka sig själv och sammanställa sitt eget liv i både bilder och texter, fast det har man ju redan, via bloggen - bra, då slapp jag ta mig i kragen och göra nåt åt det.





Nyårsafton, hur firar ni det? Själv har jag valt den smidiga vägen - jobba. Då behöver man inte fundera på hur, var, med vem, va ska man äta, va ska man dricka - ja, ni vet, alla dom där bekymren som dyker upp. Dock skulle jag inte ha nåt emot att åka iväg, till en stuga någonstans, tända en brasa, öppna en flaska med gott innehåll och bara ta det lungt!





Nej, nu ska vi inte hänga läpp, nu gör vi det bästa av den sista dagen på året.

Så här skulle man väl kunna avnjuta en skumpa, i ett badkar!

3 kommentarer:

  1. Hej Putte! Jag ska fira nyår i stan, äta 3 rätters middag med vin! Sen får man väl se vad som händer, titta på raketer på torget och uppsöka Arken möjligtvis!?! GOTT NYTT ÅR! Kram

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År
    fira nyår ? hmmm jobbar som vanligt med att plocka grogg glas, ölstop mm från alla andra som firar sin nyårs kväll på "jobbet"

    önskar Monica

    SvaraRadera