tisdag 30 december 2008

Kärleken


Kärleken, det är ett fenomen, som vi alla har drabbats av på ett eller annat vis. Kärlek kan man få på många olika sätt, genom vänskap, genom förhållande m.m.
Nu har jag haft kontakt med en person en längre tid. Denna person är och får så förbli anonym ett tag till tror jag. Varje gång jag pratar med denna person, så är det en känsla i min kropp som säger att det känns bra, otroligt bra. Det finns någonting inuti mig som sätter igång, det pirrar liksom lite lätt inombords. En härlig känsla. Denna person, ska jag förhoppningsvis snart få träffa, jag tror att vi båda två ser fram emot det just nu. Vem vet, kanske det blir kärlek på ett eller annat sätt!
Nu är det näst sista dagen på detta år, snart skrider vi in i en ny tid, nya möjligheter och föhoppningsvis ett gott år!


4 kommentarer:

  1. Den där känslan känner jag så väl igen...men den är otroligt härlig eller hur? Man blir så GLAD och på gott humör! Kram

    SvaraRadera
  2. åååååååååååååh va nyfiken jag bliiiiir!!!!! berätta berätta berätta :o)))) // Mia

    SvaraRadera
  3. De var kul att läsa hoppas att det blir något men inte förrän du rockat loss med mig.Kram nattskökan

    SvaraRadera
  4. Hejsan på Er

    Tack för era kommentarer. Nyfiken, ja, det är nog säkerligen många som är, men håll utkik, det kommer nog ett avslöjande här i bloggen när som helst.
    Nattskökan, en sak är säker, det kommer att rocka fett! :)

    SvaraRadera