måndag 21 mars 2011

Våren på kommande

Så känns det just nu, snön smälter och man börjar kunna ana att det finns en vår på kommande!
Just nu är man hemma på ledig vecka, riktigt skönt. Har lite känningar av halsont, men tusan, tänker inte bli sjuk, ont krut förgås ej så lätt!
Har haft en fantastisk vecka på jobbet, varit grymt kul. Fick jobba med Janssons Orkester som är grymt härliga att jobba med, gillar dom skarpt! Hade också förmånen att få jobba med Martin Nilsson, skåningen som har en så grym och härlig röst!
Har fått en tanke på om jag skall ta mig vidare i livet och söka mig till kryssningsbåt. Tanken ligger och gror inom mig, skulle va skoj att prova på faktiskt, pratade med en riktigt go vän igår om det hela och hon stöttade mig att söka dit.
Idag är det avkoppling som gäller tror jag, har inte någon energi att göra nåt annat just nu, så det känns bra!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar