söndag 1 augusti 2010

Snart en vecka över

Nu återstår det en dag kvar av mitt arbetspass, sen är denna vecka över och jag får äran att gå hem söndag kväll kl. 23:00, ska bli skönt, fast måste ändå medge att jag trivs att va på jobbet, omgiven av härliga arbetskollegor! Tror nog inte jag har känt sådan här arbetsglädje förut som jag gör just nu - Nice!
Ikväll blev det lite sen kväll, arbetsrelaterat - så ni ska inte få för Er att jag suttit och festat eller något liknande, nejdå, utan det skulle hjälpas och packa för orkestern, organisera upp allt inför morgondagen. Avslutade arbetsdagen med att beskåda fyrverkeriet från Rockoff, maffigt och snyggt är vad jag kan säga om det! Det gjorde JoHo Pyro bra med Johan Holländer i spetsen - Grattis!

Nej, nu borde man väl krypa ner under täcket och försöka få kontakt med John Blund, den ända man får mysa med i sängen just nu.... Saknar min lilla sockerpärla, som är i Stockholm och ute och festar ikväll. Kram gubben, ses snart, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar