måndag 2 augusti 2010

Det känns nästan som den här sommaren har rusat iväg och vad har man gjort, ingenting känns det som. Hjälp, det är lite smått skrämmande. Något som är positivt iallafall är att jag har semestern innestående. Dom flesta har ju redan haft den, men jag har min kvar och den ska jag fortsättningsvis spara en liten stund till, i oktober går jag på 3 veckor ledigt! Härligt, en resa utomlands hägrar nog då tror jag.

Förra veckan rasade iväg i otrolig takt och jag har haft så skoj, jobbat med TFT (två feta trubadurer) från Ronneby, Micke Persson och Lasse Widell, härliga killar.
Förra veckan inledde vi hurtigveckan också. Vet ni inte vad det är? Ja, det är den veckan man inleder motion. Jajamensan, Några kollegor till mig och jag har varit ut och gått 4 kvällar förra veckan, 1,5 timme per kväll när vi kom iland var vi ut på promenad. Riktigt skönt och sen sov man gott den natten.

Nej, nu är det snart Allsång med Lotta på tv´n! Puss och kram på Er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar