lördag 12 juni 2010

Smärtor

I några års tid, har jag känt av detta, det kommer ibland bara, bröstsmärtor. Känns som man skulle sticka miljoner nålar i bröstet på mig, riktigt tungt att andas får jag dessutom när detta inträffar. Har dock inte varit till läkare eller nåt, jag är ju en sån där envis kille, som inte utnyttjar sjukvården förrän man behöver det. Men nu sist när jag fick det, började jag fundera på vad det riktigt kan bero på. Har förut tänkt att det är stressrelaterat, för det har ofta kommit då jag haft en stressig period och när det har lugnat ner sig, när man sitter och kopplar av, oftast då som det dyker upp. Tycker inte att det riktigt låter normalt.

Nåja, annars mår jag bra faktiskt. Har inte så mycket att klaga över just nu. Hur har ni det?

Kram

3 kommentarer:

  1. Man ska vara rädd om sig Putte!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du skulle uppsöka läkare för det där, för säkerhets skull! Annars så är livet prima just nu! ;) Kram

    SvaraRadera
  3. du har nog rätt oftast blir man sjuk efter en stressig tid ,när allt lugnar ner sig,kan också vara någonsorts "ångest attack",du skall nog ge akt hur du mår att du inte låter det gå för långt innan du söker hjälp,ha en bra sommar och ett grattis i förskott inte så många dagar kvar nu Mia

    SvaraRadera