lördag 14 november 2009

Lördagsmys

Ja, det kan man nog säga att man haft idag, inte stressat över nåt alls. Sov så länge tills jag vaknade (ja, det brukar man väl allt som oftast göra....), myste en stund i sängen tillsammans med älsklingen, steg upp, drack morgonkaffe, la oss på soffan och kikade på en B-film tillsammans, sen har man bara tagit det lugnt. Nu har jag varit iväg till Sparhallen (ni vet, butiken som påstår sig göra Åland billigare.... var då?!?) och inhandlat lite grejer så gulle nu kan laga en riktigt kalasmiddag. Han är otroligt duktig på matlagning måste jag säga, så vi har fördelat köksarbetet mellan oss, han fixar maten och jag tar hand om disken - för är det nåt jag verkligen inte gillar, så är det att laga mat!!!

Ikväll blir det nog mera mys med lite vin och så har jag på känn. En passlig dag för det.

Har ni börjat få julstämning då? Det har jag, har nu i två dagar suttit och lyssnat på julsånger som jag ska repa in inför den kommande julshowen med Petronella Wester och gänget på Alandica. Har på känn att det kommer att bli en mycket stämningsfull show som Ni absolut måste komma och njuta av! Boka plats gör ni enkelt och smidigt på ALANDICAS hemsida och där uppe i högra hörnet hittar ni biljettbokningen!

Ha det bra så länge!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar