fredag 13 november 2009

Fredagsmys!

Det är varning för det idag. Ledig!
Har just slagit upp mina blå ögon, tog mig lite sovmorgon idag, kände att jag kunde få göra det utan dåligt samvete. Kom hem från jobbet igår, lite senare än vanligt. Vi hade en otroligt kul charterkryssning igår. Vilken stämning det var ombord, det var makalöst!
Kom hem under små timmarna inatt, någon gång vid 1-tiden tror jag det var. Tog mig ett glas vin igår och satt framför tv´n med älsklingen och bara myste. Var riktigt skönt.
Har fixat lite morgonkaffe åt mig nu, så nu sitter jag här i soffan och försöker komma igång idag, älsklingen ligger fortfarande och sover, hör hans små gulliga snarkningar ibland. Det är så skönt att kunna få va lediga tillsammans ibland, händer inte så ofta.

Va händer idag då? Ingen aning faktiskt, har inte bestämt nåt överhuvudtaget och jag tror det blir att ta dagen som den kommer.

1 kommentar:

  1. Men vänta nu.. nu ha ja missat nåt?? ni e tillsammans igen?? Va glad ja e för din skull!! :D Fast confused i hur d hände!! men kul iaf!! puss!

    SvaraRadera